Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Is het product niet naar wens? Dan kun je het online eenvoudig aanmelden. Op deze pagina vind je de juiste stappen voor een snelle probleemloze afhandeling en kosteloze verzending van je retour.
Heb je een product beschadigd of defect ontvangen? Bekijk dan onderaan deze pagina wat je moet doen bij een garantiegeval.
Je kunt je retour op twee manieren aanmelden, om vervolgens een verzendlabel met hierop je R(MA)-nummer te ontvangen:
Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met de klantenservice van Elektramat om je verder te helpen.
Belangrijk: Retourzendingen zonder een geldig R(MA)-nummer kunnen worden geweigerd, aangezien we de retour niet op de juiste wijze voor je kunnen verwerken. Zorg dus altijd dat je dit nummer na ontvangst vermeldt bij de retourzending.
Volg onderstaande stappen om een product op de juiste wijze te retourneren:
Vul hieronder je bestelnummer en het e-mailadres in waar je de bestelling mee hebt geplaatst.
Retourtermijn: Als klant bij Elektramat heb je een afkoelingsperiode van 90 dagen om de aard, eigenschappen en werking van het product vast te stellen.
Om producten te kunnen retourneren, zijn onderstaande punten van belang:
Heb je twijfels of het product aan deze voorwaarden voldoet? Neem dan gerust contact met ons op.
Uitzondering van het recht op retour
Heb je als zakelijke afnemer een bestelling geplaatst op basis van een offerte? Houd er dan rekening mee dat deze offertes producten kunnen bevatten die niet geretourneerd kunnen worden. Dit wordt in dergelijke gevallen te allen tijde expliciet vermeld in de offerte.
Bij Elektramat staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht jouw product binnen de garantietermijn kapot gaan, dan kan je aanspraak maken op de garantie. Op alle producten die je bij ons koopt, bieden we standaard 24 maanden garantie, tenzij anders aangegeven.
Om een defect te melden dien je contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen je wat vragen stellen om het defect later goed te kunnen onderzoeken en te beoordelen. Vermeld het ordernummer ook hierbij.
Na ontvangst van het product zullen we het zorgvuldig onderzoeken. Als het mogelijk is, repareren we het product. Is het defect onherstelbaar, dan bieden we een vervangend product aan.
Let op: we geven geen geld terug bij een garantiegeval. We zullen het product repareren en weer opnieuw naar je toesturen, al dan niet een vervangend product aanbieden. Binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van je artikel wordt er contact met je opgenomen over de beoordeling van het artikel. Indien van toepassing sturen we een vervangend product onder garantie op.
Installeer in een aantal simpele stappen onze app op jouw telefoon voor een optimale gebruikservaring.